Verzenden jullie ook onderdelen/toestellen internationaal?

Jázeker! Wij verzenden uw toestellen en/of onderdelen ook internationaal. De verzendkosten schelen per stad, land en adres. Bij het afrekenen van uw winkelmandje ziet U aan de hand van de opgegeven verzendadres, de verzendkosten die U betaald.

Help! Ik heb hulp nodig. Wie kan ik bereiken?

U kunt via de pagina ‘Contact’ contact met ons opnemen via de formulier.
Wij streven er naar om dan binnen 2 dagen contact met u op te nemen.

Kan uw vraag niet wachten? Heeft u met spoed hulp nodig? Dan kunt u ons bellen op 06 ………. .

Wij zijn elke dag, behalve op zondag, bereikbaar tussen 12:00 en 18:00.

Hoe kan ik mijn pakje traceren?

Wij verzenden uw spullen altijd via DPD.

Er zijn dus 2 track methodes. De één geeft uw bestelling weer en de ander uw pakketje.

 

Rechtsboven ziet U een pagina met ‘Status van Bestelling’ staan. Daar kunt u zien wat er met uw bestelling is gebeurd.

Staat hij op ‘Voltooid’? Dan heeft U een track en trace code ontvangen via de mail voor DPD.

In de menu kunt u ‘DPD-pakketjes’ vinden. Daar vult U de gekregen track en trace code in.

Hoe kan ik mijn order cancelen of wijzigen?

In uw mail krijgt u standaard na de afrekening de optie om de bestelling nog te wijzigen. Komt u er nog niet uit? Dan kunt U ons bellen op 06 ……… .

Kan ik mijn gekochte onderdeel/toestel retourneren?

Dat kán! Alleen hangt het er wel van af of het onderdeel is gebruikt, of uit het pakje is gehaald.

Stuur ons een email voor meer informatie over retouren.

Om te retourneren kunt u het pakket Retour  sturen via Post.nl – DpD – UPS – DHL

Stuur uw pakket retour naar de volgende retour adres:

Wibautstraat 161

1505 CD Zaandam

Hoe lang duurt het voordat ik mijn toestel/onderdeel binnen heb?

Nadat de betaling is voldaan en ontvangen bij ons, versturen wij het per direct op. Dan zult U het uiterlijk binnen 3 dagen moeten ontvangen.

Is dit niet het geval? Neem dan met spoed contact op met ons op 06 ………… .